ما انسانه نیاز داریم درکمون کنن

و وقتی کسی این کارو برات انجام نمیده تو دلسرد میشی

اونوقت فکر میکنی اونا چقدر نفهمن

ولی نمیفهمی که تو توقعاتت بلاست

تو این دنیا هر کسی به یه شکلی تنهاست به یه شکلی در خودش گرفتاره

من

تنهام تنهاتر از تنها همه به ظاهر دوستم دارن

شایدم به واقع

اما من همه ادما رو دوست ندارم

من اونایی رو دوست دارم که باهام هم عقیده ان

تو دنیای من ادم پلشت زیاده ادم زورگو اما من به امید این زندگی میکنم

که روزی که کارم باهاهشون تموم شد ترکشون کنم

و بعد یهو به این فکر میکنم

اگه اینجور باشم و این کار رو بکنم قطعا میرم جهنم وبعد

دوباره به این میرسم ایا

اصلا جهنم وجود داره

فکرم مثل چند کلاف پیچیده بهم شده



نظرات شما عزیزان:

parsa
ساعت21:12---23 شهريور 1390
تا زنده ای در برابر کسی که به خودت علاقه مندش کردی مسئولی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:,ساعت 16:34 نويسنده بهار |