این عکسا رو ای جونم!!!

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

meysam
ساعت23:25---15 مهر 1390
اولا سلام دوما ممنون که سر زدین سوما توهین شد بدئ جور بعدشم قضیه ما به خودمون ربط داره نه من و نه عشقم از اون ادمهایی نیستیم که بخوایم مثل بعضی ها با هر تیپ و قیافه ای بگردیم میزنمش چون یادش باشه که چطوری باید بگرده و چرا چون خودش اینو ازم خواسته از نظر من دختری که اهل چادر نباشه با ولگرد های کوچه و خیابونی فرقی نداره و چون دوسش دارم و عاشقشم میزنمش درضمن اگه این طوری بی لیاقتم باشه هستم ولی بی غیرت نیستم لیاقتم اون میگه دارم پس دارم درضمن به گمانم این عکس ها هم مال وب ما باشه ادم اگه مکیخواد چیزی رو قرض بگیره اول اجازه میگیره بعد برش میداره
پاسخ:be nazare man adam,i ro ke kai dost dare nemizane manam be chadoriya tohin nakardam har kasi ye eteghadi dare vali on bad bakht bod ke az to mamnone be khatere kotakat ya ziyadi ashghe bebakhshid axaton ghashang bodam vali say konid behesh ehteram bezarid


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ جمعه 15 مهر 1390برچسب:,ساعت 17:45 نويسنده بهار |